09 september, 2009

Friday I'm in love ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪

Japp så är det, härligt!
Ikväll skall vi kika på innebandy, Torshälla-Nyfors-bittra rivaler..hmm..ska bli kul att se.

Helgen spenderas nog förövrigt med målarbyxorna på, har en hel massa kvar att måla på verandan. Lika bra att ta tjuren vid hornen, phu..så tråkigt!
Tvättstugan skulle även den behöva få sig en rejäl genomgång, är så trött på hur den ser ut.
Har lite ide'er men de vågar jag knappt nämna här hemma..(puss hjärtat..=))
Här kommer en liten inspirationsbild

Skulle duga åt mig! ; )
Stora varma goa helgkramar till Dig från mig!

4 kommentarer:

  1. Hallojsan
    ja iblande finns det massor att göra, vilken härlig bild
    vill önska dig en trevlig målarhelg då :)
    kramis

    SvaraRadera
  2. Hejsan svejsan!

    men gud vilken underbar tvättstuga. Ja, den skulle inte jag tacka nej till alls. SUCK!

    Trevlig helg


    Kram Inka

    SvaraRadera
  3. Jättefin bild.
    Vår nya altan får vänta på att bli målad. Tryckimpr. virke ska tydligen inte målas direkt :O) Lycka till. Det är ju kanonväder för målning. Iallafall här...
    Kramis Agneta

    SvaraRadera
  4. Åh, det var en fin tvättstuga du visade bild på!!! Jag är också SÅÅ trött på vår egen tvättstuga ibland... Kläder och saker överallt... Skulle behöva mer hyllor och andra förvaringsmöjligheter...
    Hoppas det gick bra med målningen!
    Ha en bra vecka! /Sari

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails