17 september, 2010

Happy friday

Helgen kommer spenderas iklädd
målarbyxor

då vi skall måla om alla väggar i vår innebandyhall
förvisso till vita men jag bjuder på lite färgsprakande bilder.



Köpte en mormorsfilt löjligt billigt
på loppis förra helgen.
När jag kom hem kikade vår lilla fialotta på den och sa:
"ska vi verkligen ha den här hemma?
Den passar väl ändå inte in här"...
...Nej den kanske inte gör det
men man blir riktigt glad av den i alla fall så idag
tänkte jag att den skulle få komma fram en sväng!
Hoppas ni mår bra, är riktigt dålig på att kommentera
hos er när jag kikar in men ni skall veta att jag läser och inspireras
av allt ni skriver och visar!
Må toppen mina goa vänner..


2 kommentarer:

  1. Hej Anna
    Tack för att du äntligen skriver lite igen, jag har saknat dina bilder och dina texter.
    Mitt i min mans svåra tid börjar han bli lite bättre i benet i alla fall och kan gå lite, armen och handen är det svårare med. Vi har din underbara fjäril på väggen att titta på, den ger hopp. Men mitt i allt jobbigt har vi blivit mormor och morfar och det är det absolut underbaraste som kunde hände. Ha det bra och tack igen. Hälsn. A.C.

    SvaraRadera
  2. Jag igen och anonym är jag ju inte, jag hoppas du vet vem jag är när jag skriver initialerna.
    Jag tycker att den gammeldags virkade lilla pläden var som ett varmt sommarhav i Italien.
    Hälsn. AC

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails