15 december, 2010

oj vad hände..

Inspirerad av Susanne, Me and Alice vilket inte är första gången,
(hon är grym..=) blev det en omstylad bokhylla ála Anna.
Tyget fick delvis sitta kvar och så lyfte jag in lite trä och "mys" som fick bryta av till böckerna där endast den fina lite gulvita färgen syns.
Skall erkänna att vi nästan aldrig läser eller använder dem så nu är det dekoration och det passar perfekt in i vårt hus.
Mannen här hemma blir säkert jätteglad då jag tidigare haft tyg för hela hyllan som han inte alls gillat... får se vad han säger nu!?


Jag är supernöjd!
Sitter här och jobbar stenhårt med tända ljus och slänger lite
glimtar på min fina bokhylla...
Hoppas ni mår bra, ha en fortsatt härlig vecka
&
glöm inte att andas i allt julbestyr och annat
som skall vara fixat innan årsskiftet.
K R A M
Annapanna

1 kommentar:

  1. Här kommer en varm vinter kram från mig till dig!/ Petra

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails