27 februari, 2009

Fredagkväll med Lisbeth Salander...


Ikväll skall jag gå på biopremiär med min bästa E!
Hon liksom jag tokfastnade i Steig Larssons böcker och ikväll är det premiär för
-Män som hatar kvinnor-


Lisbeth Salander är en ung egensinnig tjej med ett mörkt förflutet. Hon är en enastående researcher och en av landets främsta hackers. Den grävande journalisten Mikael Blomkvist har precis blivit dömd till fängelse för förtal när Henrik Vanger, tidigare en av landets främsta industriledare, vill ge honom ett annorlunda uppdrag. Lisbeth och Mikaels vägar möts och tillsammans gräver de djupt i familjen Vangers förflutna där de möter en mörkare och blodigare historia än någon av dem kunnat ana.

Har ni inte läst böckerna måste ni bara göra det!

Ha en riktigt skön fredagkväll alla goa..

5 kommentarer:

  1. Den vill jag också se!
    Mikael Nykvist är bara så mysig!
    Önskar dig en mysig helg!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Då ses vi kanske? Skall gå på tidiga med Rosie. Böckerna har varit fantastiskt bra. Nu får jag fortsätta städa. Kram Ingis

    SvaraRadera
  3. Lyckos dig, vill se den oxå.
    Har bara läst ettan.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej Anna! Antar att du sitter på bion nu =).
    Det visade sig att min sambo har läst hennes böcker och tycker precis som du att dom är bra så filmen kommer definitivt ATT SE!

    HOPPAS DU HAR EN TREVLIG KVÄLL.
    Kramar Erika

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails