21 februari, 2009

Tindrande morgon

Hej igen!

Titta vad jag vaknade upp till idag, tog några nya biler på gårdagens inköp hos Pia, (se inlägget nedan)
är så glad över dem!
Ska snart åka och spela innebandymatch mot våra flickjuniorer igen (ni vet dom som tackade"tanterna" ha ha..) sen väntar seniormatch i Gnesta, de möter serieledarna och "vi" ligger 2:a så det blir en tuff match..

125:- hos Pia Mitt Måleri
100:- Hos Pia Mitt Måleri
Härliga morgonkaffet i mugg från Indiska. Älskar den..

Ha en skööön lördag, här skiner solen och jag ska vara i en innebandyhall..

22 kommentarer:

  1. Hej! Beklagar begravningen, men vad bra att det var sorgligt men fint! vilka fina saker du handlat! Du får skriva sen hur matchen gått! åh föresten, den fina muggen från indiskan, har du köpt den nu eller längre tillbaka? såg verkligen jätte mysig ut!! Ha en underbar dag! Kramar!

    SvaraRadera
  2. hej anna
    men så fint de ser ut =) lycka till på matchen...
    kram pia

    SvaraRadera
  3. God förmiddag Anna!
    Det är något med text på plankor...
    Min syster har inte den här stilen så hon sätter sina citat på kroppen.
    Är himla glad att jag slipper det. Det hade blivit en del *fniss*
    Ha en bra dag!
    Kram erika

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Jag ser att det går bra det där med att att inte blogga på helgerna ha...ha!
    Vad fina bilderna blev, lycka till på matchen idag!!

    Kram kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Heeej!
    Å vilka fina grejer, Å billiga med!!!
    Jag ska på Indiska på måndag så då ska jag köpa sådana koppar de är kanonfina!!!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  6. Vilka fina grejjer!

    Hoppas ni dominerar på matchen!

    Förövrigt önskar jag en trevlig helg!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  7. Så fina saker du har hittat.
    Ha en skön helg.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni vinner :).
    Fin kopp från Indiska.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  9. Hej Anna.
    Vilken söt mugg du har från Indiska, inköpt nu? Den var så somrig och go...
    Önskar dig en skön söndag.
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  10. Hej Hej!! MEN vilka vackra saker du har köpt, den flickan är såååå duktig på att pyssla. Kram Hannah

    SvaraRadera
  11. Här yr snön och solen lyser med sin frånvaro men det är skönt med söndag! Hoppas bandyn gick bra och att du får en fin vecka.
    Kram Malin :)

    SvaraRadera
  12. Vad kul att ni tycker muggen är fin! Har några stycken men dessvärre köpte jag dem för säkert fyra år sedan, önskar att de fanns nu för jag vill ha fler!

    SvaraRadera
  13. Så mye fint du har kjøpt! Vakre bilder! Lykke til på matchen! :)

    SvaraRadera
  14. Hon är verkligen duktig! Allt hon gör verkar bli så himla fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Halloj!!
    Oj va fina saker du hittat hoppas matcherna gick bra.. trevlig söndag kram snowwhite-sussie

    SvaraRadera
  16. Hej! Såg att ni haft bloggträff! Trevligt. Åh Pias underbara saker!! Vad fint du har fotat och gjort, du är duktig! Ha en trevlig kväll Kram Christa

    SvaraRadera
  17. Har en liten utmaning hos mig till dig..kram snowwhite-sussie

    SvaraRadera
  18. Hej,
    åh vad fint du fotat det såg så vårigt o fräscht ut.
    Jag måste beställa av pia hon är så duktig på måla.
    Hoppas ni vinner matchen nu
    Ha en fortsatt trevlig söndagkväll
    Kram sari

    SvaraRadera
  19. Den där koppen älskar bestämt jag med! Helt underbar. Har du köpt den nu?
    Pia gör så fina, så fina saker.

    Lisa

    SvaraRadera
  20. Hej!

    fina bilder du visar! muggen va verkligen fin!

    hoppas matchen gick bra! :)
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  21. Åhh så mycket fint du köpt och jättehärligt inspirerande bilder.

    Ha en fin vecka!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails