10 oktober, 2010

G A R B O

Söndag,
Varit vaken hela natten och väntat in en liten "Tigur"
som inte behagades komma in i går kväll så idag känner jag mig tröttare än någonsin, inte likt honom!
Annars brukar det vara innebandyn som håller mig sömnlös om nätterna, det är galet mycket innebandy nu men jag hoppas att det kommer lugna sig lite nu när serien drar igång och allt skall vara på plats.
För ett tag sedan ramlade jag in på en sida som hette
Fint inspirerande nytt & nött kolla bara..




Nu ska vi ut och städa undan sommaren,
täcka poolen och ta in pellisarna så de får sova tills i vår!
Ha en riktigt skön söndag mina vänner..

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Där måste jag kika in!
    Hoppas att allt är bra?
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Wow vilken blogg.Där ska jag kolla in.Hoppas att allting är bra.Ha en skön söndag kram Rita ♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails