01 oktober, 2010

Sista dagen på en galen hektist arbetsvecka

Halloj allesammans!
Fredag igen, gud så skönt. Känner mig utarbetad, slut i både kropp och själ. Sista veckorna har varit så otroligt intensiva, massor att göra på jobbet och så innebandy, skola, träningar och annat på kvällarna så nu börja kroppen säga ifrån känner jag. Dax att andas. Tur att det är sista arbetsdagen idag. Phu...

Tusen tack för titten ni som kikade in
hos GÅRDSHUSET inspiration
förra helgen.!

Den 24/10 räknar vi med att ha höstmarknad
med loppis och annat mys. Skriv upp det
i era almanackor och ta en tur förbi oss vetja!


Det är ju så grymt kul att pyssla....;)


Önskar ALLA en supermysig helg!


5 kommentarer:

  1. Vad skönt för dej att det är veckans bästa dag.Så kansk du får vila och ta det lite lugn över helgen.Vad härliga bilder du visar från gårdsbutiken.Massa mysiga och härliga grejer.Bara så mycket fint.Ha nu en skön och mysig dag gulliga du Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej Anna
    Jag har ännu inte kommit till din lilla butik, nu hoppas jag att den 24:e ska passa mig, för jag vill så gärna dit. Underbara foton du lägger ut, de inspirerar verkligen.
    Kram Annemor

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken underbarblogg jag hittade här hos dig. Nu ska jag scrolla runt lite och kika in ordentligt.

    kramar @nette

    SvaraRadera
  4. Tjolahopp!
    Spännande med Gårdsbutiken! Jag var verkligen på väg förra helgen men men!
    Jag siktar in mig på nästa tillfälle!
    Stor kram från mig!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails