19 november, 2010

Fantastiska Fredag

Ja tänka sig, nu är vi här igen.
Bästa dagen på hela veckan!
Har varit en snörvlig, hostig och febrig vecka för sonen
så vi får väl se om vi andra klarar oss från förkylningen.
Cross my fingers...
Jag började riva och plocka fram lite vinterdekoration
och hittade bl.a mina skridskor som jag tokfyndade förra vintern.
Ett par bruna och ett par gamla vita dam"grillor".
Lite granris och annat smått och gott från skogens gömmor
får nog även komma med hem.
1:a advent nästa helg, vart tar tiden vägen?


Innebandykväll och helg lär det återigen bli för oss här hemma.
Jag hoppas att er helg blir alldeles toppen!
K R A M
Anna

3 kommentarer:

  1. Härlig bild/Annica

    SvaraRadera
  2. Hej, vilket fint hem du har.
    Ska nog göra en likadan Underbart skylt som du har...blev inspirerad..!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Men åh vad kul att träffa på dig igen Anna! Jag är också skitdålig på att kommentera har inte riktigt tiden alltid fast än jag gärna vill. Du har så fantastiskt fint och så fina bilder. Jag hoppas att du och de dina får en jättehärlig helg!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails