08 november, 2010

K som i Kärlek eller annat

Hejsvejs!
Uj vad det var kallt idag -9 grader vilket får en att inse att det verkligen börjar bli vinter. Ser fram mot fina härliga dagar men längtar inte direkt efter snön, man blev rätt mätt på den varan.

Har påbörjat en del pyssel inför vår lilla julmarknad i Gårdshuset. Hoppas inspirationen infinner sig och jag får mina små idéer på plats.
På tal om idéer har jag en kökslampa som är gjord av en gammal kökshandduk. Stommen är en IKEA lampa i glas.
Den lyser lite mysigt i mörkret
och så här mot jul tycker jag ännu mer om den.





Ha en skön kväll alla!
Kram Anna

1 kommentar:

  1. Mycket fin lampa, vilken kul idé. Tror säkert att både inspiration och nya idéer kommer på plats. Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails