25 januari, 2009

Find the one who makes you happy..

Ja visst är det väl så. Man surfar, man tittar, man söker man finner!






Jag fått en utmärkelse från Country dreams - (kolla in vilken härlig sida!)
Tack snälla gulliga Du! Å vad glad jag blev, kraaam!

*Du ska skicka den vidare till 7 stycken.
*Ange vem du fått den av.
*Länka till denna persons blogg.
*Skriv en kommentar hos dem som fått awarden.
Jag ger denna award vidare till
*Annashusidingtuna

Som ni vet så finns det ju sååå otroligt många bloggar som inspirerar, förmedlar och värmer. Att välja ut några få är inte lätt och jag hoppas att jag får möjlighet att dela ut fler framöver. Denna gång vill jag ge detta lilla hjärta till er för att jag vet att ni besöker mig,

det värmer mitt hjärta!



Kram alla goa!

Anna

10 kommentarer:

  1. Tusen tack snälla du, det värmer lika mycket varje gång jag får en utmärkelse. Grattis till att du har fått den den är du värd, din blogg är så fin.
    Hoppas du får en trevlig vecka!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Tack Anna. Det värmde gott. Kramiz.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du gade en bra helg!!
    Härlig blogg har du!!

    Ha det bra.
    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  4. hej anna
    men va glad jag blir =) tack snälla goa du....hoppas du haft en bra helg.
    massa kramar
    pia

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket!
    vad glad jag blir över att få en award från dig!!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Tack för din fina kommentar inne hos mig. Här fanns ju MASSOR med både ögongodis och en massa tänkvärt!!!

    Ja visst är det skoj att hitta gamla böcker med små minnen i. Skulle så gärna vilja veta mer om vilka tankar de hade när de pressade just de växterna osv...

    Tack även för intressant fakta om Jd´A, hade ingen aning om detta. :-)

    Hoppas du får en fin dag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Tack! Grattis till dig och tack från mig! Jag blir så jätte klad! :)

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  8. grattis till din award!! å såå fin blogg du har! är första gången ja ä inne här å hit kommer ja tillbaka!

    ha en härlig måndag!
    kram ellen

    SvaraRadera
  9. Hej Anna! Tack så jätte mycket för utmärkelsen! Tänk så glad jag blev:D och tack för dina besök hos mig. Tänk vad otroligt.. innan jag började blogga kändes det ibland som om jag hade mina små knasiga intressen för mig själv och att det bara var jag som kunde sitta och möblera om ett rum i mitt huvud eller komma på något pyssel jag ville göra. Men tack vare bloggen exploderar ju kreativiteten och allt blir så mycket roligare när man får dela intressen med andra! Hoppas du har en mysig kväll!!

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Tack för din gulliga kommentar hos mig.Jag blir så glad!!
    Och tack för den tid du lagt ner på att förklara hur man får liv i pelargonerna...Kramar i massor till dig Anna från Jeanette

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails