15 januari, 2009

Vintage by Nina inspiration och Jeanne d'Arc magasinet...


Lite inspirationsbilder från Vintage by Nina.
Helt underbara bilder och fina prylar för den som vill köpa sig något nytt!


Har dessutom hittat lite favoriter (smått och gott) som jag "fnulat på" ett tag hos Country by mail så det är ju bara att börja beställa = )
Jeanne d'Arc living magasin 79:-
Stryka på bild franskt kuvert 75:-
Stryka på bild text 75:-

Linnetyg "postsäck" 375:- per meter
http://www.countrybymail.se/


Visst blir man alldeles "vill ha tokig" så här i början på det nya året när vi går mot ljusare tider och våren närmar sig!


Bild från Butik Sophie
Läääängtar.....

KRAMIS PÅ ER!

3 kommentarer:

  1. Hej på dig Anna..
    Underbart med tulpaner... jag visste inte att det var tulpanens dag, men jag tyckte affären hade väldigt mycket utav dem.
    Vad mysig din blogg är ni ser ut att ha kanonfint hus både innan och utanpå...
    Ha det gott
    Kram Kram
    mattesnillet

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Jag går ju hemma så jag kan närsom.

    Någon dag nästa vecka kanske? Är du ledig någondag mitt i veckan?

    Jag kommer gärna hem till dig och spanar! =)

    Kram sanna

    SvaraRadera
  3. Roligt att du gillade min sida. Du har verkligen lyckats göra en fin och inspirerande blogg.
    Kram Cilla

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du hittat hit och ännu gladare att du skriver några rader. Tack snälla gulliga DU!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails